Vi har i forbindelse med 30-årsjubileet utviklet et nytt strategisk fundament for fremtiden. Alle medarbeiderne har vær involvert i prosessen og den resulterte også i at vi har utviklet ny logo og visuell identitet for å fremstå som tydeligere i markedet.

Ny profil

Vi kjørte først en visjons-, verdi- og posisjonsworkshop med reklame- og designbyrået Vizuelli. Som et resultat av denne prosesen har vi også utviklet vår nye visuelle identitet som består av ny logo, fargepalett, skriftbruk og klare retningslinjer på hvordan vi skal fremstå på alle kommunikasjonsflater.

Vi er meget godt fornøyd med resultatet og vi følte fra første sekund at vi fant den gode samarbeidstonen. Vi har fått et enklere uttrykk i og med at merkenavnet er omgjort fra Br. Killi til bare Killi. Symbolet i logoen er en abstrakt visualisering av visjonen: Vi bygger et solid grunnlag for en bedre fremtid. Til sammen resulterer dette i at vi blir mye mer tydelig og gjenkjennelig, sier daglig leder Tore Killi.

– Vi har lyst til å berømme ledelsen i dette arbeidet. At de tok alle sine medarbeidere med i prosessen viser at de har stor respekt for sine kompetente medarbeidere. Det gjør også alle mye stoltere av den nye visuelle identiteten som er det absolutt viktigste av alt, sier kreativ leder Jan-Arne Kristiansen i Vizuelli.